Poñémoscho fácil para que poidas poñerte en contacto connosco en calquera momento. O tempo medio de resposta é de ~12 horas vía email ou formulario de contacto, pero se nos escribes vía app ou instagram podemos responderche antes, ás veces instantaneamente.

Contacto vía formulario

Contacto vía email

Podes contactar connosco enviando un correo a contacto@orthokit.es ou, se che resulta máis cómodo, enchendo o formulario de contacto que che poñemos a continuación. Tempo medio de resposta: ~12 horas.

Contacto vía app

Tamén podes contactar directamente desde OrthoKit: en macOS, iPadOS e iOS podes atopar o botón de Soporte na barra lateral esquerda da app, na parte inferior.

Contacto vía Instagram

Atópanos en Instagram como @orthokit.app e envíanos unha mensaxe privada.

Contacto vía Telefónica

Entendemos que en ocasións prefiras un trato máis personalizado. Se despois de utilizar as vías de contacto anteriores (formulario, email, app e Instagram) sentes que a túa consulta ou situación require dunha atención máis directa, ofrecémosche a posibilidade de coordinar unha videochamada personalizada. Durante esta videochamada, podemos incluso ofrecerche asistencia mediante escritorio remoto (sen necesidade de instalación de ningún software extra), para resolver as túas dúbidas da forma máis eficiente posible.

Para acceder a esta opción, por favor, contacta connosco primeiro a través de calquera dos medios mencionados anteriormente, detallando o teu caso. Se tras avaliar a túa situación consideramos que unha videochamada é a mellor vía para asistirte, coordinaremos contigo a programación desta reunión virtual.

Estamos comprometidos en ofrecerche a mellor asistencia posible e asegurar que a túa experiencia con OrthoKit sexa excepcional. Agradecemos a túa comprensión e preferencia polas vías de contacto dixital para as consultas iniciais, permitíndonos así xestionar de maneira máis eficaz e rápida todas as solicitudes.